Pomoc

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź pomocne informacj poniżej lub skontaktuj się z nami.
Pomożemy!
Jak kupować
Zakupy w naszym sklepie są proste, szybkie i bezpieczne.
Można je zrobić o dowolnej porze, ponieważ sklep działa 24 godziny na dobę.
Sprzedawane przez nas obuwie jest zawsze nowe, w fabrycznych opakowaniach (jeżeli posiada).
Aby zrobić zakupy musisz złożyć konto. Jest to tylko chwila (: Będziesz mógła śledzić historię swojego zamówienia i korzystać z naszych rabatów.
Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy wybrać właściwy rozmiar i dodać wybrany produkt do koszyka.
Następnie wejść do koszyka. Zawartość koszyka można w każdej chwili przejrzeć i zmodyfikować. Kod rabatowy należy wpisać w koszyku i kliknąć "+"
Po wybraniu produktów kolejnym etapem jest złożenie zamówienia.
Należy podać adres, wybrać sposób dostawy i formę płatności.

Bez względu na wybór sposobu płatności dostaniesz informację od nas o Twoich zakupach.
Również wyślemy wiadomość w dniu wysyłki paczki.
Jak widzisz przez cały czas masz pełną kontrolę nad swoimi zakupami.
Jeżeli będziesz mieć jakieś problemy z dokonaniem zakupu w każdej chwili możesz skontaktować
się z nami lub złożyć zamówienie prze telefon - 729-497-754.
WIĘCEJ O ZAKUPACH
Metody płatności
Jest wiele bezpiecznych sposobów aby zapłacić za nasze buty, także płatność przy odbiorze przesyłki.
Jeżeli przekroczysz odpowiednią kwotę (zobacz koszty wysyłki), nie zapłacisz nic za dostawę.
Jeżeli wybierzesz płatność za pomocą PayU automatycznie zostaniesz przekierowana/y na stronę, na której dokonasz płatności.
Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i NIE są udostępniane.
Po dokonaniu płatności możesz wrócić do zakupów lub sprawdzić swoje zamówienie.
Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje o koncie, na które należy przelać należność.
Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki - zapłacisz za zakup w momencie dostarczenia ich przez kuriera.
Na wpłatę czekamy 5 dni od momentu złożenia zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu zamówienie zostanie odrzucone.
Bez względu na wybór sposobu płatności dostaniesz informację od nas o Twoich zakupach.
WIĘCEJ O PŁATNOŚCI
Wysyłka i dostawa
Jeśli Twoje zamówienie jest opłacone lub wybrałaś płatnośc przy odbiorze to są one realizowane w przeciągu 24 godzin.
Zamówienie złożone do godzin 12 najczęściej są wysyłane tego samego dnia, chyba że jest podana informacja że ze względu na dużą ilość zamówień wysyłka może się opóźnić do kolejnego dnia.

Wysyłki kurierskie są realizowane przez POCZTEX. Dosatrczenie to 1 dzień roboczy.
Wysyłki do Paczkomatu są realizowane przez INPOST. Dostarczenie 1-2 dni robocze.

Koszt wysyłki:

Przedpłata na konto:
Kurier - 13,99
Inpost - 12,99

Płatność przy odbiorze:
Kurier - 16,99

Wysyłka za granicę:
Przedpłatna na konto, koszt 50-60 zł, Jeśli chcesz wysyłać buty za granicę skontaktuj się z nami.

Promocja Darmowa wysyłka od 150 zł:

1) Promocja „Darmowa dostawa od 150 zł" obowiązuje aż do odwołania

2) Promocja bez hasła. Po przekroczeniu kwoty 150 zł, dostawa kurierem oraz inpostem wynosi 0,00 zł

3) Promocja dotyczy tylko zamówien z przedpłatą.

4) Minimalna kwota zamówienia 150 zł.

5) Promocja dotyczy tylko zamówień na terenie Rzeczpospolitej.

6) Towar zakupiony w promocji podlega reklamacji na zwykłych zasadach.

7) W przypadku zwrotu całości lub części zamówienia, jeżeli ostateczna wartość zamówienia jest mniejsza niż 150 zł warunki promocji "Darmowa Dostawa od 150 zł" przestają być spełnione a sklep modmi.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.

8) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: sklep@modmi.pl
WIĘCEJ O DOSTAWIE
Śledzenie przesyłki
Przesyłkę można śledzić podając numer listu przewozowego na stronie przewoźnika.

POCZTEX - http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/
INPOST - https://inpost.pl/

W razie jakichkolwiek pytań, napisz - sklep@modmi.pl lub zadzwoń - 729-497-754
WIĘCEJ O ŚLEDZENIU
Zwroty
Szybki i bezproblemowy zwrot, na który masz aż 30 dni od odebrania paczki.
Aby zwrócić zakupione obuwie, wystarczy, je do nas odesłać, na adres:
Jochim Dizajn
Średnia 15/1
85-515 Bydgoszcz
wraz z potwierdzeniem zakupu (paragon) oraz wypełnionym formularzem zwrotu, który znajdziesz tutaj.
Na wykonanie przelwu zwortnego mamy 14 dni, ale zazwyczaj wykonujemy je szybciej.
W razie jakichkolwiek pytań, napisz - sklep@modmi.pl lub zadzwoń - 729-497-754
WIĘCEJ O ZWROTACH

Bezpieczne zakupy

Chronimy Twoje wszystkie dane osobowe i nikomu ich nie udostępniamy.

Darmowa przesyłka

Darmowa wysyłka Twoich butów już od 150zł!

30 dni na zwrot

Jeśli coś nie będzie pasować, nie przejmuj się!
Masz aż 30 dni na zwrot lub wymianę.

Aby zapewnić Tobie super obsługę korzystaj z pysznych plików cookie. Więcej informacji